Racing Performances
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The Muscle PERF Event PS4 "Saturday 15th August" (COMPLETED)

+5
JojjeOkocha
rzodkiew
le__AK
SeniorTotor
DJ_BIG_L
9 posters

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

The Muscle PERF Event PS4 "Saturday 15th August" (COMPLETED) - Page 2 Empty The Muscle PERF Event PS4 "Saturday 15th August" (COMPLETED)

Post by DJ_BIG_L 11th August 2015, 9:10 pm

First topic message reminder :

Hello everyone Smile

This event will take place Saturday 15th August at 17h French time. 15hour in UTC http://time.is/UTC

It is a playlist composed of 7 tracks that I created, this event is effectura in Muscle class only.

Each race will last about 10 minutes

Being positioned in first place in each grid, and put me on the side and you leave all the past.

The purpose of this event Is That We had a good time together, so respect your opponents.

I will invite you to a private sessionabout 30 minutes before ...

" For a better organization, ask me friends " DJ_BIG_L

Rule of races : Off Road Tires -  Like a Star @ heaven NO Like a Star @ heaven  I want each participant makes his car as beautiful as possible, paints, rims Smile Old School !!! Wink

Options: - Contact - ON
              - Catchup - OFF (of course)
              - Aspiration - OFF
              - Time - Actual
              - Weather - Actual

Link Playlist : http://fr.socialclub.rockstargames.com/member/dj_big_l/games/gtav/playlists/playlist/4V15nHM1-0CeChQGiraVvw

Racers List : DJ_BIG_L
                   SeniorTotor
                   Maci7772
                   Samoura
                   Le_AK
                   Rzodkiew
                   JojjeOkocha
                   Frinke
                   Tylerdurdin4
                   LofaLofa
                   GkeviHighG
                   Neo-Dark-Shadow
                   owtstpt
                   PMCentral
                   Josse424

Last edited by DJ_BIG_L on 20th August 2015, 12:20 pm; edited 31 times in total
DJ_BIG_L
DJ_BIG_L

Back to top Go down

The Muscle PERF Event PS4 "Saturday 15th August" (COMPLETED) - Page 2 Empty Re: The Muscle PERF Event PS4 "Saturday 15th August" (COMPLETED)

Post by SeniorTotor 12th August 2015, 11:56 pm

Le top ce serait de virer egalement les ailerons qui ne sont pas tjrs du meilleur gout Wink
SeniorTotor
SeniorTotor

Back to top Go down

The Muscle PERF Event PS4 "Saturday 15th August" (COMPLETED) - Page 2 Empty Re: The Muscle PERF Event PS4 "Saturday 15th August" (COMPLETED)

Post by DJ_BIG_L 13th August 2015, 2:01 pm

Je mettrai les video de l'évent d'Aurel, certain ne savent peut être pas encore au courant que des évents sont organisés dans le crew...
Si vraiment tu sens que tu vas galérer à l'évènement sans les pneux tout terrain, met les, la dominator est pas évidente à métriser, elle glisse trés vite, surtout si on prend de la pluie. lol Mais je trouve justement que c'est ce qui est intéressant et qui nous fera progresser, il faudra être trés souple... Smile
Pour les ailerons, je veux pas l'interdire, car chacun fais comme bon lui semble, je pense que c'est le mieux, nous avons tous des gouts différents...
Sinon une autre voiture a l'air pas mal en Grosse Cylindré, je ne connais pas son nom... Celle là https://youtu.be/CfG6ZUKwo0Q J'en ai volé une l'autre jours, je vais l'essayer tout à l'heure voir ce qu'elle vaut sur circuit.
DJ_BIG_L
DJ_BIG_L

Back to top Go down

Post by SeniorTotor 13th August 2015, 3:40 pm

C'est la Ruiner. Les pneus haut de gamme ca me va tres bien DJ pas de soucis Wink
SeniorTotor
SeniorTotor

Back to top Go down

Post by SeniorTotor 13th August 2015, 3:41 pm

La Phoenix a plus de classe mais tu es obligé de la voler Wink
SeniorTotor
SeniorTotor

Back to top Go down

Post by le__AK 13th August 2015, 8:31 pm

oh oui la Phoenix j'avais oublié que j'avais cette voiture Very Happy
le__AK
le__AK
Admin

https://racing-perf.forumgratuit.ch

Back to top Go down

Post by DJ_BIG_L 13th August 2015, 8:54 pm

C'est celle qu'on voit dans la vidéo?
DJ_BIG_L
DJ_BIG_L

Back to top Go down

Post by le__AK 13th August 2015, 8:55 pm

non la video c'est la Ruiner
le__AK
le__AK
Admin

Back to top Go down

Post by DJ_BIG_L 13th August 2015, 9:02 pm

Bon alors, je ne veux pas faire ma fine bouche, mais ayant essayé la playlist tout à l'heure avec certains des PERF Friends lol Sur ma dominator je n'avais pas les pneux Off Road, et j'ai trouvé que je glissais moins dans les virages. Alors est-ce peut être ma conduite qui ne va pas avec les pneux tout terrains... Je sais pas, peut être, j'ai mieux joué que d'habitude avec ma Dominator... Je tiens aussi à préciser que je n'ai remporté aucune victoire au cours de la playlist... :p lol
DJ_BIG_L
DJ_BIG_L

Back to top Go down

Post by DJ_BIG_L 13th August 2015, 9:05 pm

DJ_BIG_L
DJ_BIG_L

Back to top Go down

Post by le__AK 13th August 2015, 9:25 pm

en fait sur la Dominator les pneus tout terrains sont surtout utile quand il y a des trottoirs^^ mais je dois dire que je préfère sans également
le__AK
le__AK
Admin

Back to top Go down

Post by LofaLofa 14th August 2015, 12:47 am

In

LofaLofa

Back to top Go down

Post by HighG 14th August 2015, 8:27 am

I'm in as well :3

HighG

Back to top Go down

Post by DJ_BIG_L 14th August 2015, 1:34 pm

Ok LofaLofa & HighG... HighG ask me friends please DJ_BIG_L
DJ_BIG_L
DJ_BIG_L

Back to top Go down

Post by TylerDurdin4 14th August 2015, 2:56 pm

Will there be a pre race lobby?

TylerDurdin4

Back to top Go down

Post by DJ_BIG_L 14th August 2015, 3:05 pm

Yes Tyler, I will invite you to a private session ...
DJ_BIG_L
DJ_BIG_L

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top

- Similar topics